srijeda, 22. studenoga 2017.

JESU MI RODITELJI ALI MI SE GADE


Kod mene u porodici je katastrofa jer mama vara tatu ali takodjer i on vara nju,i to niko od njih ne zna ali psoto sam ja jako radoznala citala sma njihove poruke i sve skontala.

Cim mama kaze da ce ostati duze na poslu ili da mora do pijace ili frizera ja znam gdje ona ide i prosto mi se gadi,tada ne pricam sa njom jer znam sta je uradila.

Znam da tada vara nju ali kod njega je opet drugacije on to radi samo raid odnosa,ali ona svojim ljubavnicima cak izjavljuje i ljubav.

Zbog njih jako cesto padam u depresiju i zelim otici od kuce,jedino sto znam da nikada u zivotu ne bi prevarila muza i to ne radi njega nego zbog djece.

Znam koliko bi se djeca lose osjecala jer sam ja prosla kroz sve to i ne zelim nikome da se to desi.

Ponekad mi dodje da ih raskrinkam i da sve kazem ali bojim se posljedica sta bi moglo biti.

0 komentari:

Objavi komentar