srijeda, 22. studenoga 2017.

Jako sam niska i uvijek sma imala kompleks zbgo toga jer sve ostale djevojke



Jako sam niska svega 150cm i uvijek sam imala komplekst zbog toga jer nisam visoka kao ostale djevojke,mislim neke normalne visne.

Ali sam se opet maksimalno trudila da to sakrijem i momak s kojim sam pocela bio je kosarkas skoro 2 metra visok,i u pocetku mi je bilo zanimljivo kada me poljubi i tako to jer me mora podici i osjecala sam se mocno.

Sve do jednog trenutka kada nismo odlucili da idemo do kraja,kada se on skinuo ja sam se bukvalno prepala jer mu je bio velicine moje podlaktice.

Prvo sam zeljela da to sve prekinemo ali posto je bio previse napaljen nisam nista stigla ni reci uletio je u mene tijelo mi se bukvalno raspadalo.

Nekontrolisano brzo je poceo i trajalo je kao vjecnost jos on ima 100 kila osjecala sam da ce mi svaku kost u tijelu slomiti.

Poslije toga odlucila sam da prekinem sa njim jer ja to vise ne bi mogla podnijeti i imala sam osjecaj da smo nastavili da bi sve gore i gore bilo.

Pa se nadam da u uskoro naci sebni nekog normalnog momka.

0 komentari:

Objavi komentar