srijeda, 22. studenoga 2017.

DJEVOJKA SAM OD 23 GODINE I SILOVANA SAM


Moja zivotna prica je jako tuzna,jer mi je naprosto unisten zivot.

Sada imam 22 godine i imam dijete od 3 godine i 3 mjeseca,a desilo mi se ono najstrasnije za moj 18 rodjendan neko me silovao i ja sama ne znam ko je to bio.

A kada su roditelji saznali da sam u trecem mjesecu trudnice odreki su me se i izbacili iz kuce,prolazila sma kroz grozan period jer nisam imala gdje zivjeti ali nisam se htjela odreci svog djeteta.

Jer bi me nenormalno grizla savjest da sam abortirala i izmedju roditelja i djeteta odabrala sam svoje dijete.

Nisam se nikako pokajala jer imam svog malog andjela koga ne bi dala ni za sta,jest da tesko zivimo i da nailazimo na raznne kritike jer je grad mali i skoro svako svakog zna ali me nije briga za to.

Sada sam hvala Bogu pronasla malo bolji posao i lijepo zivimo, a ljude neka je sramota jer umjesto da budu podrska kada ti je najgore oni ti jos odmazu.

0 komentari:

Objavi komentar