petak, 24. studenoga 2017.

IMAM 31 GODINU A JOS SE NISAM UDALA..


Jos se nsiam udala iako imam 31 godinu pa mi roditelji zbog toga cesto prebacuju i govore da sam jako neodgovorna. A onako lijepa sam i kulturna djevojka zavrisla fakultet samo sto jos ne zelim da se vezem za nekog tj.da stupim u brak. A sa svojim deckom imam super odnos sto se tice naseg ljubavnog odnosa uvijek smo koristili zastite ili kondom ili pilulu,ali u zadnje vrijeme ne mogu vise da trpim pritisak roditelja i odlucila sam da zatrudnim. Rekla sam decku da sam popila pilulu a zapravo nisam i nadam se da cu za koji dam imati lijepu vijest. Jer volim svoje roditelje i ne zelim da budu nesretni zbog toga sto im jos nisam podarila unuka. A nisam smjela reci decku kako me roditelji forisaraju an brak pa ovako ako ostanem trudna necmoe imati drugog izbora osim da se vjencamo. Nadam se da mu nece biti krivo zbog toga.

0 komentari:

Objavi komentar