petak, 24. studenoga 2017.

POCELA SAM RADIT U SVICARSKOJ I ZIVOT MI SE PROMIJENIO



Pocela sam raditi u Svicarskoj i imam platu preko 10 hiljada eura,vozim porsea,imam kucu na tri sprata i uzivam.

A do prije deset godina sam bila siromasna ali hvala Bogu kako sam dosla ovamo zivot mi se promijenio i sve je krenulo na bolje.

A prijw nwggo sto sam dosla mnogi su me ismijavali i govorili kako nemam za zivot ehh sada je doslo moje vrijeme i svetim im se,kada dodjem u Srbiju prolettim pored njih sa porseom da ih ostavim u prasini.

Non stop se vozam autom pored komsijinih kuca a jednu komsinicu koja me uvijek vrijedjala i govorila da nikada niecu uspjeti u zivotu i da cu uvijek biti ssirotinja rastavila sam od muza.

Spavala sam s njim i obecala da cu ga povesti ovamo ali naravno nista nije bilo od toga cula sam poslije da su se svadjali i da ga izbacila napolje.

Imam jos par osoba da im se osvetim i onda cu moci mirno zivjeti.

0 komentari:

Objavi komentar