utorak, 21. studenoga 2017.

PRIJE CETIRI GODINE RODITELJI SU NAM NASTRADALI I NISU..



Prije cetiri godine roditelji su dozivjeli nesrecu kada su se vracali s posla i nisu prezivjeli,ostao sam ja sam sa svojom sestrom koja je imala samo sest godina a ja 16. Od tada sam naglo odrastao jer me zivot natjeerao radio sam za dnevnice borio se da zaradim koji dinar kako bi mogao omoguciti svojoj princezici da ima sve sto joj je potrebno. Nikome nisam da da mi je oduzme jer sma bio maloljetan,zelio sam da izvedem svoju sestru na pravi put jer sam bio siguran da to mogu a njen poljubac koji mi da kada je odvedem u obdaniste davao mi je snagu za sve. I zaista sam uspio u tome moja princeza je krenula u prvi razred i svaki puta kada sam otisao na roditeljski nastavnica je uvijek hvalila i govorila kako ona treba biti uzor ostaloj djeci. Hvala Bogu sto mi je dao snagu za sve jer sam siguran da su roditelji ponosni na nas,iako su otisli ja znam da su oni negdje s nama.

0 komentari:

Objavi komentar